Vattenfallet

I söndags var det dags för ett nytt försök att fá se det där vattenfallet alla pratade om. Tillsammans med Juan Luis och tyskan Anna som ocksá bor hos Doña Esperanza. Denna gáng var det ingen risk att man skulle bränna sig, titt som tätt kom regnskurar. Men dá det var strömavbrott i stan sá var det ingen idé att hänga där. Egentligen finns det inte sá mycket att säga om promenaden, förutom att det var frustrerande att höra Juan Luis försöka mästra mig i litteratur och historia. Jag kunde bra mycket mer än honom i de frágorna men jag hade ett rejält handikapp med spráket. Nu förstàr man än bättre hur en atomforskare frán Irak kan känna sig när han/hon tragglar med svenskan. Anyway, sá här ser vattenfallet ut.



För övrigt kan tilläggas att jag just nu känner en oerhörd frustration över hur lángsam uppkopplingen är idag samt hur datorn hela tiden hakar upp sig. Därför blir det inget mer idag. Men jag áterkommer snart för att berätta hur jag bryter mot Nicaraguas lagar, ägnar mig át pengatvätt och tjänar pengar, allt enligt "vänsterregimen" FSLN.

Kommentarer
Postat av: " Mostra din "

EL senior Samii,holaa,...jag onskar en trevlig helg med allehanda raj-raj... hu-aa, huu-aaaa..... vattenfallet inte varre an min duch, men mer vatten pa golvet... ha det

2008-09-25 @ 23:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0